ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniach z:
Zarządzania Projektami.
Cel szkolenia:
Podniesienie kompetencji pracowniczych w zakresie wprowadzenia do
metodyki zarzadzania projektami.
Zakładane efekty szkolenia : uczestnicy po zrealizowaniu całego przewidzianego
programu będą potrafili:
1. Identyfikować i określić cel oraz zakres projektu .
2. Znali i rozumieli znaczenie poszczególnych etapów projektu
3. Wskazać , jakimi zasadami winniśmy się kierować przy budowaniu zespołu
projektowego
4. Określić ścieżki , plany komunikacji w obrębie zespołu, jak ze środowiskiem
zewnętrznym (sponsor, interesariusze). W tym zakresie pozyskają także wiedzę z
podstaw tworzenia dokumentacji projektowej i jej znaczenia dla podejmowanych
działań obecnie i w przyszłości
5. Definiować zasoby oraz harmonogram ich wykorzystania
6. Zapoznają się z najczęściej popełnianymi błędami i sposobami ich uniknięcia;
7. Poznają zasady i narzędzia monitoringu i ewaluacji realizacji projektu w
powiazaniu z narzędziami identyfikacji ryzyka i jego zmniejszania
8. Zapoznają się z formami tworzenia raportu końcowego na bazie m.in.
prowadzonego monitoringu i ewaluacji ( ex ante; bieżąca; ex post )
9. Wyodrębnić kryteria oceny sukcesu;
Grupa docelowa:
Specjaliści ds. Obsługi Klienta i sprzedaży, Kierownicy, Managerowie,
Czas trwania:
2 dni – 8 godzin, ze standardowymi przerwami kawowymi
Program szkolenia:
1. Jakie działanie , przedsięwzięcie określimy jako projekt ?
✔ Istota projektu
✔ Posadowienie projektu w strukturze organizacyjnej firmy (w liniowej, funkcjonalnej,
macierzowej, itp.) – w zbogacone o analizę SWOT wybranych rozwiązań
✔ Definiowanie celu projektu ( w tym cele nadrzędne i operacyjne, ) cel jako podstawa do
określania spodziewanych rezultatów twardych i miękkich)
✔ Podstawowe etapy realizacji z możliwymi odchyleniami.
✔ Podstawowe style zarzadzania projektem – plusy i minusy
2. Opracowanie koncepcji projektu
✔ Ścieżka od pomysł do koncepcji
✔ Bazowe elementy koncepcji
✔ Uwarunkowania biznesowe koncepcji , w tym poszukiwanie i wskazanie źródeł finansowania
3. Zespół projektowy
✔ Pozycja sponsora – poziom decyzyjności, rola, zadania , uwarunkowania – narzędzia
wspierające definiowanie tych cech
Lider projektu - zakres odpowiedzialności, funkcje sprawcze
✔ Partner projektu – kiedy korzystne jest wprowadzenie partnera - zakres jego
odpowiedzialności, rola
✔ Zespół projektowy - zasady doboru ścisłego zespołu projektowego i osób wsparcia dla
działań zespołu, podział zadań , ról, odpowiedzialności, godzenie różnych ról.
✔ Interesariusze – kim są, narzędzia identyfikacji ich potrzeb i oczekiwań co do sposobu
realizacji
4. Tworzenie matrycy , karty projektu jako podstawy do planowania działań
projektowych
✔ Komponenty matrycy/karty
✔ Definiowanie zasobów
✔ Opracowanie planu działania i sposobów jego modyfikacji w przypadku zaistniałej
konieczności
✔ Cele operacyjne w przełożeniu na zadania
✔ Harmonogram
✔ Budżet
5. Zarzadzanie działaniami i ryzykiem w projekcie.
✔ Kluczowe obszary działań
✔ Identyfikacja obszarów newralgicznych
✔ Strategie zarzadzania ryzykiem i koszty wynikające z tego faktu
✔ Monitoring w projekcie;
sprawozdawczość z przebiegu realizacji projektu
✔ monitorowanie – kto, kogo/co, jak, na jakich zasadach, jakimi metodami, dla kogo, co
stanowi punkt odniesienia;
✔ Projektowanie systemu monitorowania
✔ Zasada „5 kroków”;
✔ Ocena – ewaluacja projektu.
✔ miejsce oceny w cyklu życia projektu;
✔ ocena projektu według różnych kryteriów( wewnętrzna – zewnętrzna; audyt, kontrola)
✔ cele oceny projektu i ich zróżnicowanie ze względu na etapy realizacji;
✔ ocena projektu a elementy kontroli.
✔ Wskaźniki
✔ dobór wskaźników;
✔ zasada SMART;
✔ Konstruowanie raportów;
6. Identyfikacja i ocena sukcesu projektu.
✔ definiowanie stanu, który uznamy za sukces;
✔ ormułowanie kluczowych pytań na poziomie: celów, skuteczności, użyteczności, organizacji.
✔ Wyodrębnianie kryteriów oceny sukcesu;
Jeżeli zainteresowani są Państwo szczegółową propozycją szkoleniową zapraszamy do kontaktu:
Baccata Enterprise Sp. z o.o.
Training & Coaching & Consulting
ul. Mokotowska 4/6
00-641 Warszawa
INFO@BACCATA.COM.PL
Grupa docelowa
Specjaliści ds. Obsługi Klienta i sprzedaży, Kierownicy, Managerowie
Certyfikaty
Certyfikat ukończenia szkolenia.
Harmonogram
2 dni- po 8 godzin w siedzibie Klienta na terenie całej Polski lub w salach szkoleniowych firmy Baccata Enterprise w Warszawie.
Pozostałe szkolenia Organizatora
- 3500 zł - Skuteczny Lider Zespołu
- 3500 zł - Jak skutecznie badać potrzeby klienta
- 250 zł - KOMPLEKSOWE SZKOLENIA BHP DLA FIRM
- 3500 zł - OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
- 3700 zł - ZARZĄDZANIE CZASEM
- 3500 zł - EFEKTYWNEA SPRZEDAŻ WRAZ Z ELEMENTAMI PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA.
- 3500 zł - NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻy
- 3500 zł - COACHING W PRACY MENADŻERA
- 4000 zł - Pozytywny feedback – czyli jak udzielać informacji zwrotnej
- 4500 zł - TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ BIZNESOWYCH
- 2500 zł - TECHNIK OBRONY CENY - NEGOCJACJE
- 4500 zł - SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON - TELEMARKETING
- 3500 zł - W czym mogę pomóc – czyli jak skutecznie badać potrzeby klienta
- 3500 zł - Obsługa Trudnego Klienta – Strategia Obsługi
- 4500 zł - REKRUTACJA I SELEKCJA PRACOWNIKÓW
- 3500 zł - Ty decydujesz co kupi Klient, czyli jak wpływać na decyzje zakupowe Klientów
- 2500 zł - PROFESJONALISTA W KONTAKCIE Z KLIENTEM
- 3500 zł - TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY
- 3000 zł - ZARZĄDZANIE ZESPOŁAMI W CALL CENTER PRZEZ LIDERÓW ZESPOŁU
- 2500 zł - Być menedżerem, czyli jak działać skutecznie
Informacje podstawowe
- Organizator: Baccata Enterprise Sp. z o. o.
- Rodzaj szkolenia: Zamknięte
Cena: 4500 zł Netto
Dane kontaktowe
Osoba kontaktowa: Krystian Marczak